Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Tuesday, January 4, 2011

Contest suka-suka

Okey.Kali ini.Aku post kan entry 2 kontest yang aku join.Kontest pertama aku join sebab member tag.So,kena laa n kontest ke2 aku join,sebab na support kontest yang dia wat (terpaksa.Sob.Sob).So,here we go. =)

Contest Suka suka
Saya join kontest ini kerana telah ditag oleh Dina Riana.
Setelah buka blog tuan empunya kontest,Nadia ,saya pun folow (Rules num 1),
sambil baca-baca entry blog dia yang lain (skodeng namanya ;p)

Okey.Ta mau buang masa! Nah.di sini.

Bagi jawapan kontest pula :
Jawapan : Ta jatuh.Sebab sure kazen nadia neh sempat grab adik nadia.(Berpaut)
 and adik nadia pun menyelamatkannya ala-ala heroin gitu.HAHA.

Itu Jawapan berani mati saya.Saya Tag :
1.Misel
2.Mr Lee
3.Ask
Hehe.Somoga berjaya! =)

3 comments:

  1. Wah~
    Btw.. TQ liling sbb tag..
    Nanti aku buat nie ar.. hehe =)

    ReplyDelete
  2. Wah~
    Btw.. TQ liling sbb tag..
    Nanti aku buat nie ar.. hehe =)

    ReplyDelete

Thanks for commenting ! =D