Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Wednesday, May 18, 2011

Kebenaran di sebalik Penunggu Istana.

Ehem.Dah tengok Movie "Penunggu Istana"




Alaa,movie melayu yang berdasarkan Paranormal tuh.Sebelum neh dalam entri aku ada selit sikit pasal aku tengok cerita neh.Balik je aku terus google kalau-kalau jumpa maklumat yang seumpamanya.Kiranya nak tahu laa kalau cerita tu betul ke tak.Tapi hampa.Satu pun takda.Yang ada hanya laa blog Uncle seekers toh.Heh.Dia pun banyak songeh gak.Putar belit sana-sini. (Tapi takleh salahkan dia juga,dah produksi minta macam toh..nak buat gane.Kalau tak buat camni mana laku kan cite toh?) Puas aku cari, taip , google berbagai .. akhirnya jumpa salah satu facebook peribadi empunya salah seorang pelakon tuh.Apa lagi.Tangan laju je buka profile dia.Terus add as friend.Hehe. ;p

Tak lama lepas tu, dia approve aku.Aku pun apa lagi.terus usha dan usha dan usha.Oke la.sedikit sebanyak dah tau pasal dia.Aku pun terasa nak tanya dia pasal movie tu.Aku pun hantar laa kat messege dia.Berikut adalah perbualan kami : 


Ini masa aku tego-tego manja gitu . Auww ! ;p


Sila abaikan pertanyaan aku " bila nak mai sabah?" HAHA.


Banyak juga laa kami bualkan.Tapi last sekali aku sempat tanya soalan yang berbunyi macam neh dan dia pun jawab macam neh : 

So,dia kata location itu (Istana) Haunted !

Jadi,kesimpulannya ?? Anda boleh fikir sendiri kan? Harap boleh menjawab semua persoalan yang timbul masa aku ngah usha-usha cari pelakon-pelakon neh.Macam-macam kesimpulan aku baca.Tapi kebenaran,ini la.Hahaha.Lagipun penunggu Istana dah lebih dari budget.(capai target dah ).Kiranya cara diorang promosikan toh berjaya laa.Tapi malangnya kita tak dapat nak kenal dengan lebih lanjut dengan pelakon-pelakon toh.Oke la.Ta mau ulas panjang-panjang.Lain orang,lain pendapat kan?Hehe.


P/s : Err.Sory p post kat belog.Tak dapat menahan diri dari merevealkan cerita sebenar.Hee =)

6 comments:

  1. ingat real sgt crita 2..mmg suspen gla lah crita ni...

    ReplyDelete
  2. one of the main actor tu kawan sy la.. mmg la tu cite tipu xkan real plak...

    ReplyDelete
  3. hehe.kan cite ni bikin gempak juga.Just reveal the truth.Hehe =)

    ReplyDelete
  4. cerita 2 ikt paranormal barat punye...tipu je lbh...

    ReplyDelete

Thanks for commenting ! =D