Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Friday, January 28, 2011

Tipah Tertipu!

Hey! baru mahu update belog.Sekarang ini tengah santai ditengah-tengah ruang tamu rumah lepas balun minum 2 gelas teh tarik buatan sendiri sambil menaip entry guna netbook yg dihiasi sticker bunga-bunga.HAHA.okey.Sebenarnya entry hari ini..mau cakap  pasal benda-benda di internet yang boleh jana wang.Alah.Mcm PTC atau MLM.Huu.

Tadi tergerak hati ingin melihat akaun surfjunky.Benda alah neh da lama aku tak buka lepas dapat tahu benda neh scam-macamana aku tahu?Lepas aku request payment-tak pernahnya dapat.SAH! Dari sana aku dpt tahu benda neh scam.Err.Perhatian ya,aku masih budak2 masa itu.Budak baru belajar.Ehe.

Uhuuu.sadis je tgk =(

Tapi tak mengapa,benda neh bukan keluar modal.buang masa sahaja .Memang lepas neh berhati-hati join apa2 program.Bukan apa.Kekadang email kita mereka jual atau inbox mail kita penuh sgn benda2 junk / spam.Paling sadis kalau akaun e-gold,paypal atau alertpay kita kena hacked.Sedih tak? (Akaun e-gold aku kena hacked weh! Hilang 50 usd!)

So,kepada Blogger-blogger di luar sana berhati-hati kerana misteri menyelubungi andabanyak benda-benda scam & scammer lah di dunia internet neh!


____________________________
Sekarang aktif ini :




&


Free Image Hosting

Jumlah skrg : RM33.28 =)






1 comment:

Thanks for commenting ! =D