Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Thursday, March 10, 2011

Blasting Day.

Cuti dah start ! Yeah !!! ~

Lepas mengalami minggu yang tension sebab test week,akhirnya tiba juga masa mau bercuti ! Yeah ! Barang dah packed.Tinggal tunggu masa mau gerak seja.Harap-harap perjalanan dipermudahkan besok.Amin~ Huuu.Tapi mesti esok akan menjadi hari yang panjang sebab perjalanan agak jauh.Heee.

Apapun tadi mengalami timing yang agak best.Hehe.Kelas jam 11 pagi kami ada test Techno electric.Test agak susah.Sumpah aku jawab merapu weh ! HAHA.Lantak laa.Dah jawab n hantar pon.Ehe.Pastoh subjek PAI pula.Quiz je kot.Tapi ya ampun pecah gak otak mau fikir oo..Agama beb.Agak insaf mendengar eh.Terbuka juga hati neh sikit2 untuk mendalami ilmu agama.Insyaallah~

Last kelas,BI.Nah ! sini laa timing yang aku cakap agak blasting for me.HAHA.lawak oh timing neh.Teda kelas pon.Tapi kami kena paksa untuk jadi audience bagi satu competition sempena English week.Oiyhh.Agak malang disini oke ! Dah laa kena paksa jadi audience,kena paksa jadi volunteer lagi.Miss merayu2 dengan aku supaya volunteer.Lemah aku.HAHA.TERPAKSA laa jawabnya.Oke.Competion neh nama dia "Charade Competition" dimana kita kena lakonkan apa yg ditulis dalam sampul yg diberi.Oii.Agak malu weh.Cuak.Gementar.Takut.Tangan menggigil.Bukan aku aja.Member2 yg kena volunteer secara paksa pun gigil weh ! HAHA.Syukur,I'm doing well-teaming dengan org2 office kolej~Akhirnya dapat first place.Terer kan aku berlakon ? ;p Eheee.Proud of myself walaupun tangan gigil eh ! HAHA.And hadiah yang berupa makanan dibahagikan.Dapat laa aku makanan sikit.HAHA.

Apapun,semuanya pengalamankan.Memang kelakar laa tgk kami p try berlakon..n org teka apa yg kami buat.Sakit perut sebab ketawa gila2.Dahlah dalam bahasa BI ! Agak mencabar tapi..Itulahh.Hee.Berjaya juga akhirnya ! HEEEE. =) Agak happy.New experience.


0 says:

Post a Comment

Thanks for commenting ! =D