Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Monday, May 9, 2011

Marah melampau !

Oke guys !! Sekarang aku tengah HOT ! err Bukan Hot panas cuaca tapi panas sebab marah.Aku marah sebab tadi dpt surat tawaran tuk sem ke-5 (Alhamdulillah kalau diizinkan-NYA).Bila tengok tarikh daftar,6-7 Julai ! WTF??Hari toh siap tampal notis bagai kata 11 Julai.Ini alih-alih tukar tarikh ! Amboi senangnya tukar-tukar, tanpa consider student-student jauh macam aku neh.Aku beli tiket pun masa tengah promotion itu hari.Rm83.Tapi itu duit juga beb ! Tukar tarikh n nama je dah kena charge lagi rm100 ! Kau fikir bapa aku kaya?Suka hati nak tukar-tukar??Kang aku kata kau yang tukar tarikh, kau tak mau dengar kata aku.Then habis aku kena kompaun rm300 tuk kelewatan mendaftar selama 3 hari ! DUIT LAGI BEB !

Dan tadi,aku pun p usha tiket.Syukur.Ada tiket rm19.Aku pun kol mak minta pinjam kad kredit.Hehe.Beli terus.Oke.Set.Kalau sekali lagi tukar date,aku bawa parang pergi kolej parang sorang-sorang.OKE ?

walaupun hanya rm50.50.Cukup rugi  bila terpaksa membeli 2 kali !




Mode : Rasa nak sepak terajang sesuatu. !


Oh ya ! Sesapa yang jadi Follower Blog yang kosong ini,TQ Ya ! Saya respon nanti.And viewers Also ! TQ =)

1 comment:

  1. waaaa.... aq pun beli tiket yg promosi hr tu yg 83 jg...huhuhu

    ReplyDelete

Thanks for commenting ! =D