Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Monday, June 27, 2011

Anda pengguna Nokia C3 ?

Nokia C3 ni memang agak popular di kalangan remaja sekarang.Cuba tengok Kiri kanan korang,kebanyakkan orang memang pakai fon ni.Dalam previous post aku , nokia C3-00 tu, aku ada ulas sikit pasal telefon ni.Ye laa sebab aku pun salah seorang pengguna telefon budget ni.(Err, untuk pengetahuan korang post tu merupakan post popular dalam blog aku.Tak caya tengok screenshot kat bawah ni )

440 pageviews kan ? =)
Btw,kalau dulu harga fon ni rm500 ++,sekarang korang boleh beli dengan harga jauh lebih murah ni.Dalam rm300 ++ pun boleh dapat tau.Masa memula dulu , games dan applications phone ni susah nak cari.tapi sekarang tak lagi.Jadi aku nak share beberapa info yer pasal ni.Sebab aku tau ramai pengguna Nokia C3 ni. (But still,applications free susah nak cari yer ).

Still,walaupun luaran nampak perfect sayangnya fon ni still ada beberapa kelemahan.Ye laa nama pun fon budget.Takde 3G,Camera sucks dan few bugs untuk pengetahuan korang.Casing pula takleh tukar sesuka hati oke ! Kalau takde Open tool (tuk buka fon ni ) ditambah dengan pengetahuan camne nak buka,sila jangan gatal tangan nak buka yer ! Rosak nanti sendiri laa tanggung.

So.Aku nak share few websites yang mana korang boleh download games,applications dan theme untuk fon nokia c3-00 ni.Tapi setakat ini apa yang boleh aku cakap applications dalam websites ni tak semua boleh pakai.Pendek kata memang susah nak cari yang betul-betul fit dalam fon tu.Apa-apa pun next post aku akan share few applications,yer ?

Before tu apa yang korang perlu tahu serba sedikit pasal fon tu  :
  • Game yang sesuai tuk nokia C3 adalah 320x240.Jenis Java atau JM2E.Jangan gedik nak pilih yang lain  yer !
  • Bagi theme pula,pilih format nth.
Oke.Nak download semua tu sila laa ke sini : (Yang terbaik antara yang lain)
Selamat mendownload yer !

Mari dapatkan laptop percuma !

P/s : Belog ini tidak bertanggungjawab diatas kerosakan jika berlaku semasa anda install games

0 says:

Post a Comment

Thanks for commenting ! =D