Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Thursday, June 23, 2011

Traffic yang ciput

Followers aku dah cecah 100+ , tapi traffic belog yang kosong ini ciput je. Traffic ada pun sebab buat blogwalking tapi bukan rajin pun. (Walaupun tahu ada beberapa software yang boleh generate traffic kita,configure SEO and bla bla bla ). Lepas buat kajian yang mendalam dalam sedalam dalamnya, hasil dari carian dalam internet aku jumpa beberapa kelemahan dalam belog ni yang menyebabkan traffic kurang.Antaranya :
  1. Header tak menarik. (Sebab aku tak suka letak muka sendiri kat header )
  2. Tak share tutorial (sebab mana-mana aku buka blog org semua share benda sama )
  3. Jarang update blog (sebab otak selalu jem bila nak post baru )
  4. Isi blog tidak memberi makna pada pelawat ( life aku kan kosong ? )
  5. Jarang letak tag pada entri .
  6. Blogwalking je tapi jarang tinggal komen (sebab kekadang blog diorg lmbt loading @ kena tinggal email )
  7. Template tak best (Memang aku ni kosong orangnya )
Oii.Banyaknya kelemahan pada belog ni kan ? Takpa, banyak masa lagi yer nak fix semua.Langkah pertama aku  rasa aku kenalah tukar template ni.Walaupun agak sayang kat template ni (Sebab melambangkan kekosongan ) tapi ye laa..aku nak berhijrah ni.Nak aktif balik blogging macam dulu-dulu.HAHA.

Dengki bila tengok blog orang lawa semacam tapi belog ni macam ntah pape je macam belog orang dah mati so memang plan lah ni nak tukar.Still searching.Bukan senang yer nak ubah itu ini.Cari itu ini.Configure itu ini.Semua itu perlu masa.Tapi tak perlu laa sampai semak semacam blog tu kan ? warna pelbagai.Gadgets pelbagai.Gambar pelbagai.Music pelbagai.Aihh.Semak.Semak.Dahlah semak mata memandang, lambat loading pula.Aku kalau lambat loading, memang rugi lah korang.Kurang 1 traffic dari aku.Hehe.Jadi, berwaspadalah dan berjaga-jagalah dalam men-configurekan blog anda yer.

Oke.nak chowlah.Nak cari template.Lepas tu aku nak letak tutorial pelbagai.HAHA *niat jahat.Muahaha.*
Oke bye bye.Hihi.

0 says:

Post a Comment

Thanks for commenting ! =D