Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Saturday, August 27, 2011

Bab 10 : Bukan mudah jaga pesakit .

Ape laa malang sangat yang menimpa dengan keluarga aku , 25 hb yang lalu terima panggilan bahawa untie aku terlibat dengan kemalangan, kereta kancil yang dia bawa berlanggar dengan kereta viva. Kecederaan dia teruk , lutut dia bedah. Pasang besi sekali. Kalau tangan aku boleh terima, ini kaki . Susah nak gerak !

Pemandu tu yang salah, not my aunt. Dia memotong di selekoh. Tapi tak pun dia jenguk untie aku yang terlantar di hosp.Cibai laaa. Dah salah, buat cara salah. Yang aku dengar, mak dia ada minta maaf kat untie aku masa untie aku masih dekat hosp kat kampung.

Malam tu juga, dia kena transfer pergi Sabah Medical Center dekat damai. Bayangkan aku dengan kazen aku dari kampung, naik ambulance dan bergadai nyawa. Apa taknya, pemandu bawa 120 km/j naik dan turun bukit. Walaweh. Tapi, semua untuk kebaikan untie aku .

Malam pertama, aku yang jaga memandangkan takde orang lain jaga. Sabar je bila dia nak buang air kecil dengan bau ubat segala, sumpah aku memang diberikan dugaan besar masa jaga dia. Sampai sahbur pun dalam kereta, makan MCD GCB. Tak tidur satu malam jaga dia.Esok dan hari seterusnya, sama juga cuma gikir2 dengan kazen jaga.

Jadi, gara-gara tu. Aku dah tak rasa excited nak sambut raya, memandangkan kalau balik kampung, memang stay kat rumahd ia sekarang rumah dia dah takde orang . Nak balik kampung raya pun rasanya tak.Memang raya aku tahun ni tak bermakna.Terima kasih di atas perbuatan seorang pemandu yang tidak mematuhi undang-undang. Aku rasa life aku sekarang memang hanya di hospital.


Ahhh. Aku malas nak taip panjang-panjang lah. Malam karang giliran aku jaga dia , LAGI. =( Sila diakan yang etrbaik untuknya wahai bloggers, Tq.

0 says:

Post a Comment

Thanks for commenting ! =D