Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Friday, September 16, 2011

Bab 16 : Cerita lama . (My fair princess - Huan zhu ge ge )

Mesti kau orang pernah tengok cerita ni kan ? Alah, kira cerita ni old school lah. Aku ingat-ingat lupa cerita ni. Tapi ni antara cerita fav aku . Tengok cerita tu masa darjah berapa entah. Cerita ni dah 11 tahun kot. Pelakon pun dah tua =P

Cerita yang aku maksudkan tu .. adalah cerita My Fair Princess atau Huan Zhu Ge Ge . Sekarang tengah main kat TV, Season 2 sebanyak 48 episod setiap hari isnin sampai khamis jam 1 Pagi . Hehe . (Ni antara satu sebab aku beli TV yer ) . Alah saja, nak refresh balik je cerita ni. Sebab ada part yang aku ingat, ada part yang aku lupa. =P

Pelakon-pelakon

Memang addicted gile kat cerita ni, sebab mengingatkan aku kembali dengan masa lampau. Haha.Tapi disebabkan timing dia main at TV jam 1 pagi.. selalulah juga aku tak terbangun untuk kelas pagi. Hampeh kan ? Tapi perasaan excited tu yang buat aku sanggup (oke. Aku dah gila )

Kalau kau orang ter miss cerita kat TV tu, kau orang boleh je cari cerita ni. Youtube Season 1 Full episode ada, engs subs lagi tapi sayangnya season 2 takde subtitles . So kau orang tengok je laa yer . ( Bagi yang tak paham mandarin ). Tapi kalau malas nak cari , boleh tengok sini : Huan zhu GeGe Season 1

Oke lah. Cukup laaa cerita dulu-dulu. Aku nak mandi ni.Bye.

0 says:

Post a Comment

Thanks for commenting ! =D