Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Wednesday, October 12, 2011

Hadiah untuk Mama. Selamat hari jadi !

Jarak yang jauh bukan penghalang untuk kitaorang sebagai anak memberikan hadiah kepada mama tersayang. Macam-macam kita boleh buat, tapi aku dengan adik aku yang kat korea tu pilih cara untuk deliver bunga dan tempah kek untuk our lovely mum for her burfday . Hehe.

Idea ni aku terfikir masa burfday dia. So besoknya aku urus segala yang patut. Order sana order sini. Kol sana-kol sini. Dan alhamdulillah, niat ikhlas kitaorang akhirnya membuahkan hasil. Sampai juga barang-barang tu kepada mak aku. Hehe.

Walaupun lewat 2 hari ( sebab idea ni datang lambat ) tapi aku happy sebab dia happy dapat barang-barang tu. Aku dah cakap. Jarak bukan penghalang. Hehe. Kepada mama, HAPPY BIRTHDAY MA ! Semoga panjang umur dan murah rezeki. Hehe.
Maka, jika anda berkemampuan buatlah mak anda gembira. Tak kira dengan cara apa sekalipun, JUST DO IT.
The best mum! HAHA.
Mak aku kata kecoh 1 sekolah ada orang hantar bunga kat dia ! HAHA

p/s : Aku ingat bunga ni murah je rupanya harga boleh cecah rm500 okeh !


0 says:

Post a Comment

Thanks for commenting ! =D