Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Friday, October 21, 2011

Jumaat, hari yang indah.

Haloo peeps,

Bagi aku, Jumaat memang hari yang indah.( Jumaat kan penghulu segala hari ? )Tapi disebab aku takde kelas. Diulangi, TAKDE KELAS, maka bertambah indahlah ia. Jadi bebaslah nak tidur lewat hari khamis malamnya, dan bangun lewat siang harinya. Ekeke. Macam hari ni, aku bangun jam 4  petang disebabkan tidur pukul 4 pagi. Teruk kan perangai ? =.= . Lagi-lagilah member bilik aku dah balik,sorang-sorang. Maka berpeluang buat apa sahaja. HAHA.

Dah.Dah. Aku taknak mengata diri sendiri. Hari ni disebabkan aku banyak masa free maka  aku pun berpeluang :
Jiwang =.=
BACA NOVEL - Aku bukanlah peminat setia novel, tapi kalau dah bosan gila apa pun boleh jadi, ni rembat kat member. Setakat 3 novel ni 3 jam je aku boleh habiskan,(sebab tu aku tak sesuai baca novel,takda feel) lepas tu aku boleh bagi review tanpa lupa apa-apa sebab ingatan yang agak mantap (eceh, puji diri ) . Ni kalau kawan-kawan aku tau aku baca novel, mesti diorang gelakkan aku sampai 1000 tahun akan datang, sebab orang macam aku tak sesuai langsung baca novel.


gitar
Melalak sambil bermain gitar - Oh, aku dah lama terjerumus dengan gitar ni. Cuma takdelah main terer sangat. Sekadar main chord biasa boleh lah. Tu pun kadang-kdang strum tak lepas =.= . Ni bukan gitar aku, ingat nak buat show ala ala najwa latiff masa jamuan tapi dibatalkan. Ni pinjam gitar member punya member. Tak bagi balik lagi, tunggu dia minta baru bagi. Hehe. *menyesal pula bawa balik gitar hari tu, kalau tak mesti boleh main hari-hari * 


Kau orang pernah belajar subjek Termodinamik 2 ke ?

Buat assignment dan belajar - Benda ni wajib. Walau malas kena kerah juga. Ye laa. Dah nak final kan. Assignment kena submit kalau tak takda markah lebih. Walaweh. Ni benda yang tak fun sekali aku buat hari ni. =.=


Oke lah. Benda yang last sekali tu aku tak siap lagi. Wakaka ! Jap agi aku nak sambung buat. Okebai.

0 says:

Post a Comment

Thanks for commenting ! =D