Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Friday, November 18, 2011

Akhirnya ! Sampai juga ke destinasi.

Alhamdulillah, selamat tiba juga aku akhirnya ke negeri kelahiran disebabkan cuti sem selama sebulan. Walau macam-macam halangan yang ditempuh tadi, syukur tetap sampai ke destinasi yang nak dituju.

Hostel
Hari last paper dan hari terakhir berada di hostel ni. Maka banyak lagi barang tak kemas. Jangan kata kemas je, bersihkan bilik lagi , angkut barang lagi. Letih ! Dah lah tak rehat hari sebelumnya sebab nak menatap paper terakhir kan. =.= . Sempat tidur sejam je.

Kuantan - KL ( dalam bas )
Bas jam 9.15 pagi. Gerak dari hostel tumpang kawan, sampai terminal dekat jam 9 pagi. Tapi alih-alih bas gerak lewat sikit sebab ada penumpang yang lambat =.=  Dah lah tak breakfast. Nasib baik bas tu berhenti dengan R&R. Dapatlah beli pau dan air buat bekalan.


KL
Plan nak ronda KL sebab flight lama lagi. Tapi masa kat dlam monorail mata berat gile (sapa suh tak tidur satu malam ), jadi niat nak ronda terpaksa dibatalkan sebab takut tak larat nak ronda. Sampai KL Sentral terus je naik bas ke KLIA.


KLIA
Kat sini, macam nak gila. Mula-mula sampai jam 2 petang, terus pergi MCD sebab lapar. Tapi nak cari MCD satu hal, terpaksa lah pusing-pusing sambil bawa bagasi seberat 10.2 kg tu semata-mata nak cari mcd je. =.= . Lepas makan, lepak jak kat situ, online jap. Tapi laptop pula takde bateri yang mencukupi. Cari plug, tak jumpa. =.= . Last-last batalkan je niat nak sambung online. Lepas tu nak beli cappucino ice cream, takde. Buat penat je turun bwah. Last-last before check in makan sekejap. Makan seketul ayam and sosej and fresh oren yang tak berapa fresh tu, rm10 =.=

=)

plus with orange juice , total is RM10. WTH

Dalam boeing 737 ( atas langit )
Duduk di seat 27F, tempat paling last sekali, sebelah tingkap. Ni memang seat pilihan aku setiap kali naik MAS. Tapi tadi, 2 orang lelaki duduk sebelah aku. Dahlah badan besar. Sumpah sempit gile. Ye la, tau seat economy tapi biasanya yang duduk sebelah aku kecik-kecik.Sampai nak baca buku and makan pun, susah. =.= Tapi nasib baiklah orang sebelah tu mesra alam dan pramugara-pramugara dia sporting. Siap bagi extra coklat lagi. I like. Layanan MAS memang A class !

KKIA (Kota Kinabalu, Sabah )
Kapal dah landing dengan selamatnya bermakna aku dah sampai sabah. Hehe. Tapi tak sampai lagi ke destinasi yang nak dituju. Aku keluar lambat sikit sebab tunggu beg yang aku check in kan. Keluar-keluar je mak dengan adik aku sambut aku. Terharunya ='(


Rumah
Nilah destinasi yang nak dituju. Lega weh. Macam beban 100 kg kat kiri kanan hilang macam tu je. Wah ! =) Seronok. Seronok dapat jejak kat rumah, bilik sendiri, main gitar, keyboard dan bla bla bla lagi. Macam-macam boleh buat kat rumah sendiri kan ? =)



Mood : Penat tapi senyum sampai ke telinga


0 says:

Post a Comment

Thanks for commenting ! =D