Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Thursday, November 17, 2011

Farewell To 101.

Akhirnya tamat juga sem 5 aku. Hari ni merupakan hari terakhir aku berada dalam bilik 101 ni. 1001 kenangan, tapi tak boleh lawan kenangan yang lepas. Sem ni teruk juga aku rasa.Dengan pelajaran segala. Haish.Sadis je aku rasa, Macam-macam masalah aku hadapi, tapi syukur semua telah berakhir. Sem depan ? Buka cerita baru =D


Macam biasa , tiap sem aku lah yang paling terakhir balik .
Macam biasa , aku lah yang terakhir kemas barang.
Macam biasa , aku lah yang terakhir angkat barang.

*bunyi macam syair yg sedih *


Balik je dari jawab paper terakhir tadi (syukur boleh jawab), terus je kemas apa yang patut walaupun mata tersangatlah berat . Lepas kemas separuh barang, terus je lelap. Bangun-bangun je member kol sebab aku dah awal-awal minta tolong dia, nak hantar TV aku kat rumah budak lelaki memandangkan budak rumah diorang ada yang tak balik. 

Sampai je kat rumah diorang, terus je pass TV kat member.

Member : Berat tak ?
Aku : Tak ah.
( Lalu TV pun bertukar tangan )
Member : Ceh. Ingatkan Plasma TV.Ringan je.
Aku : Kepala hotak kau. =.=

Lepas tu dengar pula member aka dak sekelas jerit dari tingkap rumah " Oi ada arial tv tak tu ? " Aku pun jawab, ada ler. Pakej lengkap. =.= Nampak sangat kau orang excited ada TV kan ? Gunalah sepuas hati sebelum habis cuti ni yer. =.=.




Owh, Btw, Aku dah siap kemas barang .Alhamdulillah.


SEKARANG


Tiba masanya ucapkan selamat tinggal kepada bilik bernombor 101 ni. =) Terima kasih yer bilik. =)



Okeh. Bai.

2 comments:

Thanks for commenting ! =D