Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Sunday, November 6, 2011

Salam Aidiladha buat semua.

Raya Haji datang lagi. Kali ni sama je macam tahun-tahun sebelumnya. Tak ke mana pun. Kalau tak memikirkan dua paper yang bakal aku tempuhi 8 hb ni, memang aku merayau lah. Benci aku. Arghh !  Sadis macam ni. Dah lah tak dapat tidur dengan lena semalam. Entah jam berapa baru lelap lah. Lepas tu bangun sekejap dengar takbir, tidur balik. Kat bilik bukan ada makanan pun. Yang ada, mee segera. Sadis kan aku beraya ? Tapi takpa, dah biasa. sobs sobs 

Malam semalam makan MCD, hari ni makan KFC. sadis gileeeeeeee.

Malas lah nak mengungkap 1001 kesedihan yang aku rasakan hari ni. Aku just nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha kepada semua followers dan bloggers. Moga raya korban tahun ni bermakna buat kau orang.

 Okebai.

Nota Tangan : Ya tuhan, berilah aku kekuatan untuk menatap buku untuk aku mengulangkaji pelajaran bagi i menghadapi 2 paper 8 HB ni !

0 says:

Post a Comment

Thanks for commenting ! =D