Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Tuesday, November 22, 2011

Susu kambing ? Kenapa perlu susu kambing ?

Kali ni nak perkenalkan kepada anda HR Marketing. Mungkin ada yang tahu, mungkin ada yang tak tahu. Apa tu HR Marketing ? Secara ringkas, HR Marketing ni merupakan syarikat MLM yang berasaskan susu kambing. Macam-macam produk yang berasaskan susu kambing telah dibuat di syarikat ni. Cakap je nak apa,. kosmetik, pil, susu, sabun, ubat gigi. Semua ada !


Tujuan saya hanya nak menyebarkan HR Marketing ( produk, plan, bisnes ). Rasanya rata-rata yang join HR Marketing ni, semuanya yang atas remaja ( maksudnya bilangan remaja yang join tu kurang ).
 
Bila saya promosikan link Laman HR Marketing di facebook saya , atau pun promosikan produk yang ada dalam HR Marketing ni sambil mengatakan bahawa produk dalam HR Marketing ni berasaskan susu kambing, respon yang saya biasa dapat : 

  1. Susu kambing ? Euww. Bau hanyir lah !
  2. Sory, aku allergic dengan susu kambing.
  3. Err. Kambing ? arghhh !
  4. Aku tak minum susu

Tu baru saya promosikan link HR MARKETING, belum lagi promosikan pelan yang ada dalam HR Marketing. Betapa negatifnya pandangan orang-orang kita kan ? Baru promosikan link, feedback yang saya dapat sebegitu rupa.

Tapi, kita sebagai pencari downline ( ye lah, bisnes ni kan berasaskan MLM ) jangan jadikan itu sebagai alasan untuk kita putus asa atau menyerah. Kita harus cuba, cuba dan cuba. Tiada apa yang mustahil. Bagi saya, tak rugi pun. Seba saya hanya keluar modal RM50 untuk menjadi ahli. Tapi RM50 tu, bukan saya bagi percuma macam tu je ye. Ada tukarannya. Bukan macam bisnes MLM yang lain, bisnes MLM berasaskan kata-kata sahaja yang lebih. Sebetulnya, kita kalau nak join bisnes MLM, kenalah join bisnes yang berbentuk nyata- senang cerita, bisnes MLM yang ada produk. Barulah berbaloi dengan harga yang kita bayar.

Apa yang saya dapat setelah jadi ahli seumur hidup ni ? ( Dengan bayaran RM50 ). Masa tu, saya dapat sekotak susu hi-goat, beg, kad ahli dan buku pelan pemasaran. Kan tak rugi ? =) Kita bayar untuk barang nyata.

Bila dah jadi ahli, kita boleh maintain PV (point untuk melayakkan kita dapat bonus ) . Tak perlu lah keluar duit lagi, melainkan anda nak jadi stokis, at least rm3000. Tapi pulangan kalau all - out memang besar !



UNITNYA DALAM HR APABILA ANDA MAINTAIN ATAU TIDAK
PANGKAT ATAU PERCEN ATAUPON PV ANDA TIDAK AKAN TURUN

Dalam HR tidak ada paksaan atau wajib untuk maintain tetapi anda digalakkan untuk maintain kerana syarikat banyak memberikan faedah kepada semua ahli HR.



1. Menaja - Dalam HR, syarikat akan beri 15 PV jika anda dapat menaja ahli baru.
                   Manfaatkan kelebihan ini dimana dalam sebulan anda dapat menaja 11 orang
                   maka anda sudah Maintain.
            11 X 15 PV = 165 PV
 
PV Sponser ini tidak ada had atau limit jadi anda boleh memperolehinya sampai
bila-bila asalkan anda dapat menaja ahli baru dengan pakej RM50 iaitu keahlian biasa.

2. Menjual- Semua produk HR adalah berPV jadi anda boleh membelinya dengan harga ahli
                   kemudian menjualnya kepada sesiapa sahaja, sebagai contoh 1 kotak susu Higoat
                   17PV, jika anda boleh menjual 10 kotak dalam masa sebulan maka anda sudah
                   boleh Maintain.

10 X 17 PV = 170 PV

Ataupun ..

Anda pakai produk tersebut sendiri.Anda beli, dapat PV.




Berminat ? Kalau berminat, sila kunjungi lawan web ni dulu. Malaslah nak tulis panjang-panjang. Dalam website ni semua penerangan ada. Sangat lengkap ! Bila dah jadi ahli, lagi lah lengkap panduannya untuk membolehkan kita berjaya, hanya dalam internet. ( Belum campur lagi kalau buat secara all-out , jumpa orang, pergi seminar dan macam-macam lagi lah )


 

+ Anda klik, saya tak dapat apa pun. Ini bukan Pay per link / click yer.
+ Anda klik, anda dapat mengenali HR Marketing.
+ Anda klik, peluang untuk melakukan bisnes cerah.



p/s : Tujuan saya : untuk anda mengenali Apa itu HR Marketing =) Bukan memaksa.


0 says:

Post a Comment

Thanks for commenting ! =D