Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Wednesday, January 4, 2012

Cash Jammed !

Salam bloggers.

Tadi siang aku hapy wei. Sebab dah dapat beli tiket dowh. Tiket flight untuk balik 19 Jan ni. Cuti sempena CNY. Takkan aku nak duduk sorang-sorang kat hostel kan ? Memang taklah. Kalau ada transport takpe gak. Ni takde. Haru aku nak cari makan nanti. Nasib baik aku terfikir nak claim tiket flight dari biasiswa. Alhamdulillah, berjaya juga. Dapat lah juga claim tiket yang aku beli ni.
 
 
worth RM766 =.=


Terima kasih dengan my mum for lending her credit card, when i get the claimed money I'll give it to you later. Love you mum. =)

Tapi.. kegembiraan dan ke-excited-an tu tak bertahan lamaaa...

Masa member aku nak keluar tadi, aku p minta tolong kat dia g bank in duit aku kat Maybank. Ntah macamana, tetiba duit tu stuck kat mesin. Dia msg aku. Bagitau benda tu stuck. Aku cuak dowh. Bila jadi benda macam ni aku nak minta tolong kat siapa =( Sedih. Sedih.


kenapa kau stuck ?? Kenapa ??! Asshole punya mesin !

Takkan aku nak salahkan diorang, aku yang pergi minta tolong. Nak salahkan mesin, aihh. Biasalah kalau mesin buat salah atau rosak kan. Sebab manusia juga yang pakai. Cuma aku takut tak dapat claimed. Tapi ada resit ni as a prove takkan tak boleh kot.

So the best solution, pergi sendiri ke bank tu pagi-pagi. Berdoa kalau sempat pergi kelas jam 11 pagi. Nasib lah area sini seja. Kalau kena area lain macamana dowh ? Tapi.. tu lah. Kena pergi sorang pula. Huahuahua. Takkan nak menyusahkan orang lagi. Ah. ah. ah.

And honestly, this thing ruined my mood. Terus aku susah hati. Buktinya, sekarang aku gagah menaip di belog ni. Sebab tidak boleh tidur. Kan susah hati. Mana boleh tidur ? Ahh =.=

Sudahlah. Aku nak pergi browse benda lain pula. Untuk mengubati hati yang tengah risau ni. Okey bai.

1 comment:

Thanks for commenting ! =D