Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Wednesday, January 25, 2012

HARI ini.

Salam bloggers.

Sekarang badan rasa tak sihat. Sakit kepala, nak muntah,sakit perutt. Tapi gagahi diri untuk menulis entry pendek tentang hari ni. =)

Btw, pagi tadi bangun awal sebab nak teman mak pergi bank HSBC. Sampai je kat sana, nampak 1 kiosk KWSP. ( Tak amik gambar sebab malu ) Nampak moden gilaa. Jakun So, disebabkan aku ni suka cuba benda-benda macam tu, aku pun masukkan mykad aku untuk dia verify. Eh lupa nak cakap. Aku ada akaun KWSP. Masa muda-muda dulu pernah kerja kat Giant. Jadi ada lah duit KWSP sikit. Bila Mykad mesin tu dah verify, dia minta scan cap jari pula ! Wow! Maju gileee. HAHA. =.=

Hasilnya, aku ada 2 penyata akaun untuk tahun 2010 dan 2011. Alhamdulillah. Adalah juga ratus =) . Ingatkan tak pandai bertambah rupanya ada juga dividen bonus yer. Hehe. #alhamdulillah.

Lepas jadi jakun sekejap kat bank tu, pergi ke Jabatam Pendidikan pula nak amik sijil original untuk paper julai tahun 2007 ! ( BM masa SPM dulu kredit tapi saja nak baiki gred ) Wauuuu. Dah lama amik exam tu, lepas 5 tahun baru amik yer. HAHA. #Alhamdulillah, sijil masih ada. Dah dapat pun yang original sekarang ! =)

Masalah sekarang ..

Hari tu bukan excited isi borang UPU nak apply degree. Sekali bila dah habis isi.. dia minta hantar salinan sijil bla bla bla ke U yang kita apply. Nampak tak keserabutan aku kat situ ? =.=

Arghh !

Keserabutan aku adalah disebabkan : 
  1. Printer rosak. Maka kena print kat kedai sebelum aku balik
  2. Sijil nak disahkan lagi. Jalan terbaik,minta mak aku sahkan kat sekolah dia je.
  3. Transkrip result sem 1 sampai sekarang kat kuantan. Kalau tak, dah boleh setel dah ni. Tinggal nak hantar je.
  4. Apply 6 U, makan 6 surat beserta dokumen lengkap kena pos. =.=


Arghhh.Mungkin inilah penyumbang kepada migrain aku malam ni =.=

0 says:

Post a Comment

Thanks for commenting ! =D