Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Friday, January 13, 2012

SUZUKI ALTO aku dah sampai !

Salam bloggers !

Sebelum bercakap panjang lebar eloklah kita lihat dulu gambar-gambar di bawah : Shoot pakai N97 MINI.


Dalam kotak.


Pandangan tepi

Bonet Boleh buka =P




WOW.
Ingat tak dalam previous entry kan ada post pasal bonuslink tu ? ( klik sini untuk baca ) . Kan buat redeem. Kebetulan points yang ada cukup-cukup untuk redeem kereta mainan. Ada 4 jenis tapi cuma suzuki alto ni je laa yang still ada stok, still available. 

What impress me adalah cepat je pihak bonuslik hantar ni . Tak sampai 1 minggu lebih redeem, barang dah sampai. Tapi alah, barang kecik je kan. Bukan besar mana pun. Hikhik.

Tapi dalam gambar nak redeem tu, nampak besar. Alih-alih bila dapat, kecil gila babeng ! Tapi kualiti baikkk laa. reeel steel dowh ! Siap boleh buka agi bonet dia. HAHAHA. ( Okeh lah tu, chomel )

Ok. Aku tukar fikiran. Aku taknak bagi kat kazen aku yang umur 4 tahun tu. Aku nak letak kat dashboard kereta aku ! HAHAHA. 

P/s : Aku still budak . =P

2 comments:

Thanks for commenting ! =D