Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Monday, February 20, 2012

Alhamdulillah, untung sudah.

Salam bloggers.

Alhamdulillah dah nampak hasil ni- daripada bisnes jual topup. Bukan hanya jual topup boleh dapat untung. Cari downline lagilah banyak untungnya. HAHA.
 
 
 
 
Tak sampai 20 hari buat bisnes topup ni, ( tolak dengan cuti dan bla bla ) dah dapat untung RM200++. Hehe. Bolehlah buat belanja sikit-sikit kan.

Tu baru jual, belum campur hasil dari downline. Okeh. Malas mau cakap panjang lebar. Mau join p ke sini sahaja .. Jana Duit dari Bisnes Topup

#Alhamdulillah, dari terguna macam tu sahaja duit aku, lebih baik buat bisnes kan ? Tak sia-sia =)



P/s ; Kau orang ada bisnes lain tak ? Aku nak usha.

4 comments:

  1. Replies
    1. yes,i know ada.nak usha tuk cari pendapatan lain pula =) may i know wat kind of biz is it ?

      Delete

Thanks for commenting ! =D