Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Tuesday, February 28, 2012

Mas GRADS, HANYA UNTUK PELAJAR

Salam bloggers.

Kau orang tahu ke MAS ada buat discount for student ? Yes.. discount for flight, baggage ( 10kg free ) dan discount for it's outlet. Sebenarnya dah lama tahu tapi sekarang nampak menarik pula deal MAS ni kan. Huahua. Syarat utama dia mesti kita ni bergelar full time student . Tak kiralah kita ni student belajar dalam Malaysia ka, luar malaysia ka. Serius menyesal aku tak apply dulu walaupun aku jarang naik MAS. Hehe. =P Kalau takda aral melintang nanti dapat sambung degree kan aku nak apply.

Okey. Can i use it for holidaying ? =.=

Maklumat lanjut pasal GRADS for student bolehlah klik di link ini :GRADS FOR STUDENT

Ehh kenapa tetiba cakap pasal MAS pula ni ? Walaweh. Sebenarnya saja nak share pasal enrich miles aku yang terkumpul. Cuba tengok sini berapa banyak : 


6550 tu yang terkumpul masa aku claim naik MAS. ( tapi tak pakai duit aku pun, biasiswa yang bayarkan. HAHA )

Dan masa log in ke website enrich, lihat ada features yang mereka tambah which make it a lot easier for enrich holder untuk claim miles (enrich point ) dan lain-lain.

Dengan enrich miles ni korang boleh claim tiket flight, vouchers dan macam-macam lagilah. Macam aku, untuk voucher RM50 - only cost me 3500 miles . Kalau nak rm100 voucher kena ada 7000 miles ( tak cukup pula ) Wuhuuu.

Jadi bagi yang masih berpeluang untuk apply GRADS tu, ataupun kerapkali menggunakan kapal terbang sebagai transport anda bolehlah apply yer. Rugi kalau tak apply ! =)

P/s : still fikir nak buat apa dengan enrich miles tu. Plan nak balik cuti sem naik MAS ni. =.=

0 says:

Post a Comment

Thanks for commenting ! =D