Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Monday, September 24, 2012

Benda Hitam ( MENAKUTKAN DAN SERAM)


Semalam, adalah hari yang aku rasa - menakutkan, mendebarkan.

Semacam mahu putus doh jantung aku.
 


Aku terjaga sekitar jam 3.30 pagi. Sebab pertama, bad dream Aku mimpi arwah datuk dan nenek aku, sekali dengan  ayah aku meninggal lepas tu yang seramnya kubur belakang rumah. ( serius mimpi aku menakutkan ) . Lepas tu, aku terjaga. Tengok jam, jam 3.30. Masa try nak lelapkan mata terdengar bunyi sumting. Memula takut juga kan. Suluh memula, apa pun tak nampak.

Kemudian,dengar lagi benda tu. Suluh sekali lagi. Mak aih, nampak benda tu. Warna hitam. Macam main sorok-sorok bila suluh kat benda tu.

Masa tu, aku rasa macam separuh sedar. Ye lah, dahlah mimpi buruk. Lepas tu dikejutkan dengan benda tu lagi. Masa tu,aku dah berdiri tegak atas katil. Ye, atas katil.

Masa tu berfikir nak lari ke pintu je. Tapi benda tu, pun macam nak melompat sama, sama macam aku fikirkan. Dah lah aku dan benda tu berdepan je.

Dekat setengah jam rasanya sebelum benda tu lari bawah katil aku dan aku berpeluang lari ke pintu sambil angkut selimut dan bantal ( bolehlah katakan melompat ye HAHA )

Lepas tu selamba tidur kat ruang tamu. Tapi susah nak lelap mata lepas kejadian tu. =,=


Mesti korang nak tahu benda tu apa kan ? Benda tu adalah, TIKUS.  =,=

Dan reason kenapa dia tetiba muncul kat rumah mesti sebab rumah aku tengah renovate sekarang.Dah 8 tahun duk sini takde pun benda tu, tetiba menyinggah kat bilik, memang cela**.

Bagi aku, ni memang benda menakutkan dan seram. 

Dan sampai sekarang bila terkenangkan peristiwa semalam bulu roma meremang. =,=

2 comments:

Thanks for commenting ! =D