Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Monday, September 17, 2012

Konvo yeah !

Lama menunggu.

Akhirnya tidak sabar mahu tahu. Ambil keputusan untuk buat panggilan. Rupanya konvo 16/10 ni di UTM Skudai, Johor.
 
Terkejut, sebab pertama kitaorang tidak diinformkan. Budak UITM siap dapat msg kot. Abang tu kata, awat tak check kat web. Hampeh ! 3 tahun kitaorang jadi budak UTM space, tak pernah tahu ada portal. HAHA.
 
Kedua, konvo diadakan masa hari bekerja. Kalutlah member-member yang dah kerja dan tengah praktikal nak apply cuti dan sebagainya. Aku pun,tak terkecuali. * Dahlah MC seminggu, nak cuti lagi untuk konvo. Akaka. *
 
Alhamdulillah, segala jadi jelas dan terang bila ada member bagi web yang berkaitan dengan konvo tu, takdalah tertanya-tanya.
 
Cuma masalah aku sekarang adalah : tiket dari KK ke JB , hotel, pengangkutan.
 
HAHA. Yang pergi aku dan mak aku je, ayah aku dan adik tak dapat pergi sebab adik aku tu PMR.

Tadi check tiket, pulang balik adalah dalam rm930 =,= tu baru tiket. Belum belanja hotel dan lain lain okey. huaaawahh =,=

Tapi apapun,tak sabarnya nak konvo ! Belajar selama 3 tahun yang aku sendiri ta pasti bagaiman aku dapat survive di kuantan tu haha.

Alhamdulillah sahaja yang mampu aku ucapkan.

0 says:

Post a Comment

Thanks for commenting ! =D