Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Monday, November 5, 2012

Today is kind a mess.



Siang tadi, bukan. Tengah hari tadi. Aku terpaksa balik awal semata-mata untuk setelkan urusan yang ada.


Aku terpaksa uruskan kad yang hilang, tercicir mungkin.

Dan kemudian bank in kan duit RM100 kepada owner RVO Perfume amen untuk jadi dealer dia, distributes and sells his perfume. ( He made it ) 

Dan fax kan surat tuntutan lebihan yang tertunggak kepada Kolej IKIP. It cost me RM15 for 3 pages. Mai god. Dan aku berharap selepas ini, tuntutan yang berlanjutan selama 3 bulan ni dipercepatkan. Amin.

Alhamdulillah urusan di bank berjalan lancar.



Tapi..


Barang aku tak sampai lagi padahal Amen dah poskan jumaat lepas. Patut sudah sampai. Dan lebih malang apabila tracking no yang dia beri takda dalam sistem. I think he told me the wrong tracking no lah, tapi dia kata dia akan check balik besok. Okey !

Semua orang sudah dapat gambar konvo mereka. Aku bila lagi ? * takda gambar konvo*

Seperti biasa, minggu ni atau minggu depan KONONNYA akan dapat duit. JANJI PALSU !




I think, my day today is kind a mess.


0 says:

Post a Comment

Thanks for commenting ! =D