Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Thursday, December 27, 2012

Kerja lagiiiii.




Mata rabak hoi !! Semalam menelaah nota assignment yang diberi sehingga jam 12 tengah malam. Lepas tu, aku tak tahan lagi. Aku terus ' log off ' mata aku. Perghhh !! punyalah mengantukkk ! Sampai aku buat site surveillance tadi pun, mata pedih. Rabak, rabak.

Dan hari ni, kerja bhai. Sedih.

Arghhh !! Tadi lepas buat walkbout, aku ada bertanyakan trainer aku pasal log book yang dia suruh buat. Lepas tu aku tanyalah balik,kena print out ke. ke dia nak softcopy je. Phuii ! Ada patut dia tengking aku, dia kata ' kau ni masalah betul, balik-balik tanya pasal log book ! '  Beb, aku tanya sebab nanti aku dah print out kau tak puash hati kau bising. Pergh ! Takpa, takpa.

Hilang respect aku kat kau.

Mood kau berubah macam air beb. Sekejap tenang sekejap ganas je. Pergh ! Dahlah.


Okeyy. Sekarang aku kena gerak dah. Sekejap lagi kang aku kat office je kena tegur lak. Aku nak g site jap lepas tu gi lepak kat office satu lagi.


Okey bai.

0 says:

Post a Comment

Thanks for commenting ! =D