Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Monday, December 17, 2012

Minggu pertama Praktikal.


Minggu ni minggu ke-2 menjalani praktikal di SOGT-KTC ( Kimanis Training Center ). Dan minggu ke-2 juga tinggal di rumah sewa buat pertama kali biarpun dulu belajar pernah study jauh. HAHA.

Minggu pertama macam bodoh ja haha sebab taktau apa exposed pula dengan bukan bidang yang aku belajar dulu masa diploma , kena la kat construction ! Okey babe, masa untuk sunburn ! =,=

Tapi syukur alhamdulillah lah semuanya okey belaka untuk minggu pertama dan hari pertama minggu kedua ni harap tiadalah benda buruk jadi dengan aku dan kawan aku kan. =,+
 

Yeah ID dah siap.


Dalam seminggu ni aku exposed gak ah dengan dunia construction, sedikit sebanyak buat aku belajar benda baru.. excited ada takut ada sebab aku tahu banyak kerja di masa akan datang haha aku baru. Apatah lagi bidang yang aku ceburi ni sekarang like 2 in 1 beb, construction  + safety n health maka.. banyaklah boleh belajar.

Okeylah nanti aku ceritalah benda lain aku guna wifi masa trainer takde ni haha. Okey bai.


2 comments:

  1. Hi..mau tnya mcm mn mau apply praktikal d ktc??

    ReplyDelete
  2. Hai..mau tnya mcm mn you apply praktikal d ktc dulu?? Reply me asap, need your help..heee 😁

    ReplyDelete

Thanks for commenting ! =D