Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Monday, January 21, 2013

Day 21 of 365.


Dah masuk hari ke - 21 beb.

Cepatnyalah masa berlalu kan. Sekarang sudah masuk hari ke 21 bagi bulan januari. Rasa macam baru sambut tahun baru semalam. Hikhik. Dan ini bermakna mahu 2 bulan sudah praktikal di sini.

Hidup macam roda beb. Sama juga seperti praktikal harian aku disini. Ada hari yang aku rasa happy, hari yang aku rasa sedih, hari yang aku rasa marah dan hari yang aku rasa fun.

Pernah seorang senior berkata dulu, senang seja bah kalau kita jadi safety ni, jangan stress stress even ada masalah jadi kita tidak kalut sangat. Okeylah, aku pegang tu kata-katanya =)

Eh minggu ni kerja 5 hari ja instead of 6 days sebab hari khamis nanti cuti sempena maulidur rasul. Aku tengah fikir mahu balik kah tidak sebab cuti 1 hari ni ja then sabtu mau balik lagi alalala malasnyalah.


Dan sekarang masalah yang timbul adalah elaun lambat masuk maka.. macamana dengan minyak kereta, sewa rumah dan juga bil lektrik dan air haaa ?! =,= Mohon elaun cepat masuk okey.

Okey, Mahu sambung kerja. Bai.

0 says:

Post a Comment

Thanks for commenting ! =D