Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Wednesday, January 16, 2013

Page 16 of 365.



Aku nak cerita pasal semalam. Day 15 of 365 punya.

Semalam lepas aku balik dari bengkel, aku balik ke site..aku nak try lampu jadi aku onkan lampu kereta. Alih-alih, lupa nak off. Hambek kau ! Baliknya, nak unlock kereta payah. Tak bunyi. Start kereta, tak hidup. Sah ! Aku kata dalam hati, memag bateri habis dah.

Terpaksa tebalkan muka, minta tolong dengan staff main con. Nasib ah diorang okey.

Syukur sangat gegila. Akhirnya diorang tolong beb. Masa tu takda sorang ada jumper jadi yang sorang ni suggest supaya tukar bateri kereta (sama jenis) then onkan enjin dan kemudian masukkan balik bateri kereta aku. Syarat utama : jangan offkan enjin. Biarkan enjin tu refill balik bateri tu.

Perghh ! Memang berkesan. Dan aku syukur sangat-sangat yang mana bateri tak rosak beb. Kalau rosak naya aku, dahlah kat site. Time nak balik pula tu beb.

Kalau rosak kat rumah takpalah juga beb. Aku boleh straight call dad aku minta tolong. Even he took 1 hour from kk just to reach here =,=


Tulah cerita day 15 of 365. Malang tapi syukurlah takda apa jadi beb.





P/s : Sejak praktikal ni macam-macam jadi beb. Pergh !

 

0 says:

Post a Comment

Thanks for commenting ! =D