Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Thursday, January 31, 2013

Page 31 of 365.



 
Hari tu kamera rosak kan ? 2 harinya aku try, dapat pula guna. Pelik betul ! tapi syukurlah, sebab tak payah aku keluarkan duit tuk repair kamera tu, syukur sesangat beb !

Kelmarin aku taktau nak describe macamana hari aku. Nak kata lucky, entahlah. Nak kata malang pun entahlah. Kau orang tahu tak ?
  • Trainer aku takda, so bebas sikit. Buat kerja pun lapang je haha.
  • PENDRIVE AKU HILANG ! Lagi kalut bahawasanya banyak kerja yang dah siap kat situ then nota lagi, mak aih kalut juga aku kelmarin. Sah-sah jatuh site, tapi sapelah nak pulangkan balik beb. =,=
  • Tetiba check akaun, ada dah elaun masuk hehe. Tapi hehe tu hilang bila aku teringat kena bayar sewa rumah, minyak kereta tuk bulan 2 ni, bil letrik, kena beli pendrive baru dan mouse baru serta charger  blackberry aku yang rosak tu.
  • Sebab pendrive hilang terpaksalah buat semula SEMUA kerja kelmarin. Ades !
  • Petangnya buat paper work sambil download running man ep 130. Lagi setengah jam nak balik beb. Lagi 1 % nak habis download beb tetiba kan.. internet buat hal. Lahabau ! Punah harapan beb ! =,=

Kan aku dah kata. Taktau nak describe macamana hari aku kelmarin. =,=



P/s : today busy lengkapkan attendence tuk hantar ke SSTC dan juga lengkapkan logbook =,=

0 says:

Post a Comment

Thanks for commenting ! =D