Kelmarin berbuka puasa bersama keluarga. Tapi dari awal lagi sudah dapat hunch bahawasanya akan adalah perkara yang buat aku pissed off.
Sudahlah sebelum jalan kena marah oleh big boss =,= pfft.
Okey so restoran selera idaman dipilih untuk kami sekeluarga berbuka puasa. Terletak di salut commercial center. * Lupa ambil gambar. terlampau pissed off haha *
Masa pergi sana, tidak juga banyak orang. Got there around 6.20pm. Lagi around belas-belas minit mahu berbuka.
Tapi ya allah makan sana really pissed me off. =,= . Masa tengok menu, ternampaklah email diorang. Jadi lepas habis makan disana, terfikir mahu email complaint pasal management diorang. HAHA. Funny tapi bolehlah bikin lepas geram !
klik untuk besarkan image |
Tidak lama lepas tu, dapat email daripada management restoran selera idaman ni.
klik untuk besarkan image |
Thank godness lah dapat respond positif daripada management dia harap jangan ada customer lain kena ah.
Aku memang sensetif bah kalau makan di kedai ni. Haha. Aku pentingkan service restoran. Makanan sedap atau tidak, itu lain cerita sebab masakan ni tidak boleh kontrol bah. Kadang-kadang pandai okey, pandai tidak. Tapi kalau service bagus..nah kan better. Orang bilang first impression is important !
Ini bukan mahu kasi malu restoran tu just sharing my experience :) Thank you by the way replying my complaint okey restoran selera idaman. :)
P /S : Masakan semalam not bad sedap juga, fresh seafood tapi kalau anda sanggup tunggu lama and kena layan macam tu bolehlah berkunjung ke sana and tell me whether okey sudah kah service mereka okey ? :)
0 says:
Post a Comment
Thanks for commenting ! =D