Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Sunday, July 27, 2014

Kena saman. Padah bawa laju. HAHA.


Hari ni last ramadhan hoi ! : )

Cerita ni dah lama kot.. macam 2 minggu lepas. Aku kan biasa ulang alik sipitang-kk kalau sudah weekend. Balik rumah bah.

Timing balik dari sipitang lepas kerja biasa 6pm, sampai around 8 lebih lah kot kalau aku speed. * eh memang speed pun.

Kalau balik ke sipitang either ahad atau subuh isnin. Kick gila rasa haha.

Ok.Ok. Apa yang aku mahu share sini is..aku kena saman..baru tau.. T_T tu pun lepas kena sindir oleh si mami, jangan bawa laju. Kena saman sudah bilangnya. haha ! Sebab itulah tergerak hati untuk check saman secara sms muahaha.



bahahaha

Okey..tuk pengetahuan semua, owner kereta is my mum so IC dialah kan. And screenshot diatas tu, saman pandu laju tu saja aku punya. 2 lagi tu dia punya saman la. T_T
Aku kalau balik memang speed 120km/j pakai kelisa tu hihi. Mau cepat sampai. Tapi kalau eksiden memang teda ampun. Mungkin mati terus aieeee !
By the way, mesti ramai yang tidak tahu macaman mahu check saman secara sms kan ? Senang saja.. sms POLIS SAMAN NO IC/NO KENDERAAN dan hantar ke 15888. Setiap sms di caj 20sen. Lepas kamurang dapat reply tentang saman kamurang, untuk tahu details saman tu, dia akan bagi arahan juga tu.. kira kena sms email kitalah. Jadi dia akan hantar butiran saman ke email kita, macam screenshot diatas ni hihi. :)


Err..bila ada diskaun saman? hehe.

0 says:

Post a Comment

Thanks for commenting ! =D