Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Monday, December 27, 2010

Baby hamster.3 Ekor! OMG!

Hehehe.=)

Heyp! Wassup! =) Hari neh aku teda keluar rumah pun.Malas.Tapi..tidak semestinya kena keluar rumah baru kita rasa best kan?Al-maklum laaa baru 1 minggu d sini bersama family.Of coz mau spend more times with them afta a very longgggg timeeeeeeee kan??Hehe.Anyway.Mau share 1 cerita yg agak-mengejutkan.Hakhak.Bangun2 aja dari tidur tadi,adik aku yang bongsu (Da tingkatan 2 pun dia) tetiba bagi aku tgk baby hamster.Ya,BABY HAMSTER! Percayalah.Mmg baby hamster.3 ekor.Hahaha.Pertama kali tgk hamster ada baby.Selama neh pelihara pun.Teda baby.Tapi itu laa org cakap,keajaiban.Kuasa Allah.Kan? =) Bila diperhatikan.Rupanya baby toh menyusu.Tapi pelik jak.Yalah..Mcm gantung2 jak anak2 dia menyusu.Huhuhu.Mau pegang hamster takut sebab mama ckp mengigit.So batalkan laa niat.Hehehe.Sejak balik rumah~mcm2 haiwan ada.Beranak pinak pula toh.Sekarang neh..Kucing jak ada 9 ekor! Wow! 6 ekor anak kucing..lagi 3..kucing besar.Haha.n 4 ekor hamster..skrg bertambah lagi 3 ekor baby hamster.HAHA.
Rumah aku da jadi zoo. ;p

Tada! 3 ekor.Sorry kurang jelas.Amik pakai camera fon.Mau pakai kamera takut mati bah sebab pakai flash kan.Huhu.

Heee.Later aku snap agi banyak2 ok =).Yah neway.Baru dpt award dari Aku anak mak.(Ask) Sebab kebetulan terjadi follower dia yg ke 200.Hehehe.Tq! =)

 Tgk blog dia di sini =)

TERIMA KASIH ASK! Saya rasa terharu.Hehehe ;p



2 comments:

  1. Wah...byknya bela hamster..
    Saya xleh la..geli nak pegang..huhuh
    cute kan hamster2 tuh..

    ReplyDelete
  2. Hehehe.Org2 kat rumah neh penchenta haiwan ;p

    ReplyDelete

Thanks for commenting ! =D