Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Friday, January 7, 2011

Jom join! =)

Music heal my soul~

Tadi petang,join mama pigi ke Giant Kolombong.Bershopping sikit barang-barang dapur sebab ada tetamu tidak diundang mau dtg ke rumah besok.So,aku pun turun laa tumpang sekaki sebab mau membeli makanan sekali.Hehehe.amik kesempatan sedikit .Lepas toh,paksa mama pigi ke funfair di sebelah giant,tapi mama tidak mau masuk.Jadi kami pun p sekejap.*Tia sempat snap pic sebab kelam kabut.Betul2 rasa mau main kan.*Main satu game d fun fair neh.Men teka-teka warna,pastoh kumpul point,n aku dapat satu bantal kecik pooh.Hahaha.Happy la walau sekejap! =D Nnt mau pigi lagi itu funfair.Heee =)

  Comel kan? =D

Btw,terlanjur sudah meng-update belog yang kosong neh,aku mau mewar-warkan laah tentang satu komuniti tuk remaja neh.Pernah dengar Youthsays?Tapi tadi bila aku login ke akaun aku,mereka dah tukar namanya ke says.my.Erk!Anda sudah Join?Belum? Kalau belum,aku cadangkan kamu join. Kenapa perlu join?Banyak sebab! Antaranya : 

1.Merupakan satu portal komuniti tuk remaja (Tapi keahlian diorg buka tuk semua oke!)
2.Satu medium yang baik tuk berkenal-kenalan,promote blog anda,bagi pendapat & bla bla
Paling best..
3.Diorg ada buat survey berbayar
4.Share a campaigne (Setiap link yang anda promote,20 sen oke!)
5.Ajak rakan-rakan anda join & bila diorg share kempen,anda dpt RM1! (Dulu 20 sen kalau anda promote kat rakan)
6.Kumpul contribution points,bila anda jwb polls,Questions & answers.Kemudian guna points tuk tuk bid hadiah-hadiah menarik! =)

*Malaysia punya oke*



Free Image Hosting
Jadi tunggu apa lagi?Daftar di sini! =)

 Survey
Share a campaign

0 says:

Post a Comment

Thanks for commenting ! =D