Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Thursday, January 6, 2011

Saya sayang mama saya!


http://sudirman1809.blogspot.com

Terpanggil untuk menyertai kontest ini setelah mengusha belog Awangku Johan.Kenapa?Bukan sebab hadiah tapi rasa lain daripada yang lain kontest tuan punya belog ini,pasal mama kita.Jadi,terus aja otak ligat berfikir sambil tangan menaip keyboard laptop. =P

1.Kenapa saya sayang sangat Mama saya lebih dari dadi saya?

Dulu-dulu..Mengandungkan saya selama 9 bulan , Menatang saya bagai minyak yang penuh ketika bergelar baby paling comel , Hantar saya ke sekolah hari-hari , Bagi duit belanja ke sekolah lebih daripada yang dadi bagi , Bagi semangat dan dorongan setiap kali exam , tidak pernah marah saya / pukul saya / rotan saya / piat telinga Bila masuk kolej.. Mama saya selalu menelefon bertanyakan khabar saya , menghantar duit kepada saya lebih dari yang dadi bagi , bagi advices membebel , bagi semangat dan dorongan terutama sekali time exam . 

2.Impian @ azam untuk masa tuanya nanti ?

Belajar bersungguh-sungguh sampai dapat diploma & seterusnya degree & seterusnya master & go on.Kemudian bolehlah saya mencari kerja yang gaji dia tinggi.Bila dapat keja yang bergaji tinggi,saya mau hadiahkan mama saya kereta celica ,rumah dan hantar beliau mengerjakan haji =) .Selain itu,mau menghadiahkan si beliau baby-baby yang comel

3.Apa hal yang paling nakal sampai mama saya bersedih ?(Susahnya mau jawab soalan neh.Sebab saya anak yang baik)

Herm.Berfikir sejenak.Sebenarnya tiada ada! Pernah satu kali toh saya dan kawan-kawan pigi kasi pancit tayar kereta satu makcik neh sebab mau try-try apa rasanya pancitkan tayar kereta org =p Ok.tipu.Sebab kami nakal.Jadi kami pancitkan tayar kereta makcik toh.Malam toh,makcik toh pigi rumah,direct marah mama saya sampai dia menangis.HAHA.Ok.saya mmg nakal.(Masal umur 8 atau 9 kot neh)

Saya sayang mama saya,RAMANE LASIM
Wah! Adik lagi tinggi dari mama saya! =P

Lastly,kepada penganjur kontest,maaf sebab saya malas mau menulis entri panjang-panjang sebab sure tuan penganjur malas mau baca kalau panjang-panjang kan?sapa suka baca entri yg mcm karangan =p,so saya simplekan cerita =).

3 comments:

  1. aku juga sayangkan mama aku ling...hihi

    ReplyDelete
  2. tq join..jangan risau..panjang macam mana pun entri tu tetap di baca sebab saya ni suka membaca...hehehhe..link awak da masuk dalam my blog..sila lihat sebelah kanan blog

    ReplyDelete
  3. Semoga Berjaya Untuk Contest Nie ^.~

    ReplyDelete

Thanks for commenting ! =D