Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Tuesday, June 14, 2011

Alhamdulillah, selamat sampai akhirnya.

Alhamdulillah, aku sampai juga kat rumah aku.Home sweet home babe ! Hehe.Setelah menempuhi pelbagai cabaran nak balik kan, sampai juga aku.Serius boleh buat novel pasal perjalanan aku hari ni, sebab rasa masa berjalan amat perlahan.Hehe.Dah laa tak tido semalam.Pagi-pagi je kena siap sedia pergi terminal.Dah laa sorang-sorang kat bilik,sorang-sorang kemas barang.Herm~

Sem ni..macam agak berat laa bagi aku.Dengan subjek, dengan kejadian-kejadian yang tak diduga.Pelbagai ragam lah ! sampai aku malas nak cerita dan ungkit satu persatu kat sini.Yang lepas tu biarlah.Kita kena pandang depan, teruskan perjalanan kehidupan kita ni.

Aku nak gunakan cuti sem yang agak pendek ni dengan baik.Kerja tak boleh so..aku nak exercise biar nampak kurus balik kuantan nanti, hangout dengan kawan-kawan di sini sampai puas, tolong mak aku buat kerja rumah (hihi ) , belajar bahasa , gitar (mantapkan ! ) ,download games n movies dan macam-macam lagi la.korang doakan je la ye agar aku dapat buat semua.Hihi.

Oke.Aku tak tahu nak tulis pe da.Masa selongkar cari bateri tuk mouse bluetooth aku, aku terjumpa cd cetak rompak kongsi dengan Fast n furious 5.So, memang aku akan bedal laa tengok.Haha.Nanti aku bagi review yer ? biar laa cite tu dah basi.Aku ettap nak bagi juga.Belog aku kan ? Hihi.Oke laa.Sekian sahaja.

0 says:

Post a Comment

Thanks for commenting ! =D