Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Friday, August 12, 2011

Bab 3 : Event Yang tak menjadi .

Petang Rabu tu terima panggilan dari senior yang bertanyakan jikalau jadi tidak berbuka puasa beramai- ramai petang tu.Masa tu baru sedar, yang aku tak inform apa-apa lagi dengan diorang .Terus je message member-member yang lain tanya, kalau-kalau diorang boleh join sekali petang tu.Semua bagi green light, maknanya oke lah tu.

Bergerak jam 6 petang pergi ke Padang MPK kuantan dekat dengan taman kerang.MPK.Pergi dengan 2 kereta, lagi dua orang member naik motor.Masa sampai sana baru perasan gelap semacam je hari.Alamak.Sah-sah akan hujan.Kata kat member-member tapi diorang kata,relex la.Takkan hujan punya.Lepas tu, round lah beli makanan yang berkenaaan di hati.Semua nampak sedap.Rasa nak beli semua.Bila keluar je dari bazar tu, aku rasa aku kot paling banyak beli ? HAHA. 

Lepas semua dah setel beli makanan masing-masing, semua kumpul kat padang.Duduk buat bulatan.Lebih kurang 10 orang yang mai ni.Senior yang kol aku tu tak join sebab dia taknak buka kat padang, maybe dia dapat detect kot hujan akan turun dengan lebatnya.Tengah-tenguh duduk,sikit lagi nak buka puasa tetiba hujan turun..memula lek lagi sebab hujan rintik-rintik je.Tapi tak lama lepas tu, lebat.Semua lari lintang pukang . T_T

Lastly,group yang satu makan kat tangga hotel dan kami makan dalam kereta.Sumpah sedih dan kelakar.Tapi mana nak cari ? Pengalaman tu.HAHAHA.Huu..Lepas ni plan nak buka dalam bangunan pula.Hujan ke apa ke.Takde laa lari lintang pukang kan ? 

Pengajaran : Langit yang cerah jangan disangka tidak Hujan dan langit yang gelap jangan disangka tidak hujan. T_T

P/s : Kesian kat member masa tu yang naik motor.Habis basah kuyup.Yang lain sedap ah sebab naik kereta T_T

4 comments:

  1. Alahai....kesiannya Ling...tp, tetap jadi pengalaman manis!

    ReplyDelete
  2. haruslah rasa sebal di dlm hati kn? aku dh 3 hari berbuka di mega.. terpksa.. T-T sesungguhnya aku amat merindui piza kat padang tu.. hehe btw aku una dda kau cam x? :) teeheeeee :D NICE BLOG..aku follow :)

    ReplyDelete
  3. sedih dowh tak dapat buka masa tu.HAHA

    ReplyDelete

Thanks for commenting ! =D