Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Wednesday, August 10, 2011

Bab 2 : Jangan ponteng-ponteng lah ! Jangan jadi malas !

Muahaha.Macam suci je tajuk aku kan ? Tuihh.Sila jangan percaya aku suci sangat mcam tajuk di atas.Aku SANGAT rajin ponteng (Oke ! Pengakuan berani mati.) . Dulu masa sekolah. Setiap minggu, mesti ada sekali skip kelas.Muahaha.Macam sekolah tu bapak aku yang punya.Tapi lepas je.Takde pun rekod buruk pasal ketidakhadiran yang kurang memuaskan ke sekolah.

Masuk kolej, lagi sempoiii.Masa awal-awal masuk.Walaweh.Rajinnye masuk kelas.Alaaa.Student baik laa katakan.Makin lamaa.Makin malas.Lagi-lagi sekarang,dah masuk sem 5 kan.Lagi laa rajin ponteng kelas.Baru masuk bulan kedua ni,dah banyak kelas aku ponteng.

Semalam, masa masuk kelas Institusi Islam.. (Sila ikuti perbualan di bawah ) :

Ustaz : Minggu lepas kenapa tak pergi kelas ? (Kelas dia lah,harap maklum )
Aku   :  Saya ponteng ustaz. (Jujur lah.Kan bulan puasa ni )
Ustaz : TerDiam.
Aku   : Tapi lepas ni tak ponteng lagi ustaz ! Janji .
Ustaz : Oke.Betul ni ? Saya pegang janji kamu tu !

Muahaha.Oke.Aku dah janji.Ye ustaz.Tak ponteng dah ni.Saya dah rajin dah ni. ( Padahal hari ni ponteng lagi-tapi bersebab.Sakit perut wei !, makan apa ntah tak tahu laa )

Tapi apapun sebab kita berponteng, jangan laa sampai kita tak ambil tahu langsung kelas yang kita ponteng tu.Sentiasa rajin tanya member apa assignment,tugasan dan bla bla.Belajar subjek tu lebih sikit sebab malas masuk kelas.HAHA.Style aku. (Tapi .. ada sorang member aku rajin sangat salinkan aku assignment dan tolong hantarkan T_T TQ weh. )

Err.Oke laah.Nak tonton cerita meteor garden 2 sekejap.Lepas tu nak blogwalking.Muahaha.Okebai.

P/s : Alhamdullilah , tadi dah terima email electronic ticket flight yang semalam aku request tukar date tu.Dari 26 Aug jadi 19 Aug.Heheh.Balik awal seminggu, ponteng kelas 4 harilah jawbnya ! T_T

0 says:

Post a Comment

Thanks for commenting ! =D