Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Tuesday, August 9, 2011

Bab 1 : Jangan kurang ajar ! Adab mesti ada.

Perasaan ingin balik membuak-buak aihh. Makanya aku buat keputusan untuk menukar flight tiket 
(Date flight ) 26 Aug ke 19 Aug. Memang ambil risiko yang besar. Huhu. Dengan hati yang bedebar-debar aku kol travel agent yang dilantik khas oleh scholarship aku..diorang yang urus pembelian tiket hari tu.Bukan aku tak try kol MAS,tapi line MAS 24 busy memanjang je.T_T Baik takyah buat helpline wei.

Masa kol travel agent tu, dengar dari suara macam suara untie-untie je.Lepas tu tak mesra alam langsung.Tuihhh.Siap kena marah-marah.Dan aku pun tak sempat nak tanya itu ini.Dia terus hang.Siap boleh komplen email aku panjang (buat masa zaman dulu-dulu.Masa budak.Mana nak fikir nama semat-semat ? ). Aku kol 2 kali.Tapi 2 kali tu aku tak puas hati.Takpa.Relex dulu.Aku akan kol esok pagi lagi dapatkan pengesahan !

Err,Masa aku kol tadi.Aku tanya kalau-kalau aku perlu bayar extra charge.Dia kata takyah (dalam nada marah-marah ) .Oke.Happy news if it true.Tapi takut juga kalau-kalau tiket lama burn macam tu then tiket baru tak dapat.Walaweh ! haru lah aku macam tu gile ! Tak raya jawabnya.Nampaknya aku tak dapat tidur lah ini malam fikir ! Auhhhh.

Apa yang aku nak tegaskan di sini, adab tu perlulah ada.Orang omputih cakap manners.Lagi-lagi lah bidang yang perlu deal dengan customer.Cara cakap dah la kasar.Nak marah-marah lagi.Itu dalam telefon dah boleh buat customer sakit hati apatah lagi depan-depan ? *Kalau esok dia marah aku, aku nak lawan balik ! *. Kalau hilang customer, sapa susah ? Kau dan company kau yang susah.Tuihh.Ni mesti layan aku cikai-cikai je sebab aku ditanggung oleh biasiswa kan ? (Eh ! Bila laa biasiswa aku nak keluar wei ? ) .

Oke.Baiklah.Assignment tengah memanggil.Kena submit esok.Okebai. >_<

0 says:

Post a Comment

Thanks for commenting ! =D