Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Friday, August 5, 2011

Luahan hati .

Tetiba ter-emo.Rasa mahu nangis pun ada.Bila pertama kalinya berbuka puasa seorang diri dibilik. Walaweh. Emo pula.Dulu masa sem 1,tidak balik beraya .. tidak pula rasa sayu dan sebak bila terpaksa beraya berjauhan dengan keluarga.Mungkin sudah puas bertahan kot.Yalah dah berapa tahun di negeri orang ni.Tapi kawan-kawan aku kat sini semua macam baby wei.Sikit-sikit nak balik.Tapi nak buat macamana ? Rumah diorang dekat sini.Cuma kadang kala kenalah faham perasaan orang yang tinggal jauh yer.Jangan hanya gunakan orang tu bila kau-orang sorang-sorang takda kawan.Sebab yang tinggal jauh tu memang takda tempat nak pergi,duduk dalam bilik sahaja.

Tetiba aku sedar ..
Apabila kita berada jauh dari keluarga, barulah kita sedar siapa yang akan menyokong kita, membantu kita, mengembirakan kita di masa-masa susah dan mereka tidak akan sesekali pergi jauh dari kita.

Ini bukan kes takde boyfriend atau skandal dekat sini.Sorry.I'm not that type of gedik-gedik mencari lelaki atau melayan lelaki.(Disebabkan telah attached sampai mati -buat masa skrg dengan seorang mamat ) Apa yang aku maksudkan adalah kawan wei.KAWAN.Yang boleh bersama aku masa susah..masa senang.Masa sedih..masa gembira.Tapi sorang pun takde.Ada pun dulu tapi dia telah mengikis kepercayaan aku ni.Nasiblah sem depan aku last sem.Insyaallah.Dah lah wei.Aku taknak sedih sedih.Aku nak study sebab isnin depan ada segala macam test dan kuiz ! Doakan aku peeps ! =)

Err.Tadi masa buka blog ni, tengok-tengok followers dah bertambah 2 orang.Ngeh ngeh.Terima kasih kerana memfollow belog kosong ini oke !


1 comment:

  1. awk xckp un awk sowg,sy pun buka sowg gak kadang2.. sedih2.. =(

    ReplyDelete

Thanks for commenting ! =D