Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Sunday, December 25, 2011

Header baru, blog baru.

Salam bloggers.

Rasanya tak sampai berapa jam before aku post previous entry tadi. Ini disebabkan ke-excited-an aku untuk mengumumkan bahawasanya aku mempunyai header baru yang simple. Kalau before this aku pakai header biasa sahaja dari blogspot kan, tadi aku cuba untuk buat header sendiri menggunakan photoscape.

Ini cuma trial sahaja. Aku ni bukannya seorang yang kreatif pun nak buat header gempak bagai ni. Kalau rasa-rasa bosan, bolehlah tukar lagi. Hehe.

Btw, dalam aku tukar header ni aku juga telah buat blog baru yer. Blog untuk bisnes kecil aku tu. Alah saja buat. Biar tak serabut. Dulu masa nak promote biz ni, aku guna blog ni. Nampak kurang pro, yelah sebab blog ni personal punya. Nak pakai domain rasanya belum tahap perlu sampai ke situ ( but of course lah bila pakai domain sendiri biz kita nampak pro ) . Bolehlah lawat sini yer :


http://wangtopup.blogspot.com/


Design sama je dengan header ni. HAHA. Bukan pe. Budak baru belajar kan. Takpa la. Lain hari boleh tukar. Kan. Kan. Kan.


Bila dicampur tambah, ssemua sekali aku ada 3 blog sekarang ! Haha. Satu blog untuk personal, satu disebabkan minat ( konon ) dan satu untuk bisnes. Ahhhhh










Wah ! HAHA. Takpalah. Blogger.com kan free je. Nak buat 100 pun bolehkan ? =P 


P/s : Banyak lagi benda nak belajar pasal header ni.

0 says:

Post a Comment

Thanks for commenting ! =D