Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Saturday, December 24, 2011

Review Satu malam Kubur berasap

Salam bloggers.

Semalam berkesempatan menonton cerita Satu Malam Kubur Berasap dengan member . Cerita ni baru 2-3 hari je keluar. Nak tengok pun sebab member aku cakap wayang ni best.

Satu malam kubur berasap

Rembat tiket setengah jam sebelum tengok wayang. Nasib baik lah sempat sebab kitaorang pun pergi cinema agak kelam kabut. Lepas rembat tiket aku pergi ke kedai henset nak tukar housing henset N97 MINI tu, tapi dia buat half je. Depan dia tak tukar, takut ada rosak. So frustating ! =( RM90 total cost me.

Wat the hell. RM9 dowh !


Cerita ni berbentuk seram komedi. Banyak sound effect yang seram nak mampos, tapi cerita dia ni bukan ada mesej pun. Watak yang angah raja lawak pegang ni pun ala-ala fei mao. Alah, cerita cina dulu pasal budak lelaki gemuk terencat akal. =.= Watak along pula aku rasa dia boleh perbaiki lagi. Before this tengok dia buat kelakar oke je but in this movie totally failed. =.=

Cerita ni banyak kelonggaran. Misal kata kan, ending dia tu. Flash back dia sangatlah buruk =.= Tak tau lah aku nak describe macamana. Eh. eh. Pelik aku. Asal lah diorang yang kena kacau. Ahhh. Bukan yang jahat. 

Jalan cerita agak slow. Banyak bergantung pada sound effect je. Kalau bukan sebab watak angah tu aku rasa filem ni takkan menjadi pun. Totally waste my RM9. Very dissapointed. Should be better then this.
Lagi nak keluar Satu malam kubur berasap 2 ? =.= Kalau nak buat sila buat betul-betul yer. Jangan kecewakan penonton. TQ.

Malas lah nak cerita. Bagi 2 bintang cukuplah yer.

0 says:

Post a Comment

Thanks for commenting ! =D