Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Monday, December 5, 2011

Jam tangan Ular.

Salam bloggers.

Setelah beberapa hari tak dapat online sebab kena balik kampung kat kota belud, akhirnya malam ni berjaya mengubati kerinduan untuk meng-onlinekan diri. Hehe. Tuhan je yang tahu betapa seksanya kat kampung tu. Dengan keadaan rumah yang kotor sebab owner dia sakit ( which is my aunt ) so we totally responsible for the house. Kena bersihkan segala. =(

Btw, lupakan segala my kesengsaraan selama 3 hari 2 malam kat kampung tu. Hari ni nak share ler sumting memandangkan tak update entry beberapa hari kan.

Nak dijadikan cerita, hari ni merupakan hari jadi adik yang kedua iaitu MOHD SHAZWAN IRRBAN. Selamat hari jadi kurus ! ( sebab dia memang kurus ! ) dan adik yang bongsu pula, MOHD SHAH IRRBAN hari jadinya tepat pada tengah malam ni. Jimatlah nak beli kek kan. Hehe. Abangnya 5hb dan adiknya 6hb. Hehe.

Maka abang diorang yang kat korea tu dah belikan hadiah hari jadi mereka awal-awal lagi sebenarnya. Jadi aku ni dipertanggungjawabkan untuk menyampaikan pada hari jadi mereka. Disebabkan kitaorang ni exhauted sebab baru balik dari kampung maka takde lah present gempak ala-ala pesta ke hape. Main bagi je then wish burfday. Hehe. ( Besok baru officially celebrate burfday mereka ni )
 

Posto from korea on 26/11 . Hehe

Jadi mereka masing-masing dapat sorang satu jam tangan swatch dari korea kaler biru dan hijau. Bukan main lagi mereka melompat kegembiraan dowh  Hehe.

Aku ? Aku pun tak sangka dapat dowh. aku panggil ni jam tangan ular. Sebab ... ( sila rujuk gambar )
 

Kotak gile lawa dowh. Stylo !

Bila buka ..
 

Still Stylo . Siap ada casing kan.


Bila buka casing tu ..
 

Panjangnye ! =.= Ularrrrrrrr


Okeh. adakah ini trend korea sekarang ? =.= Ke aku yang ketinggalan zaman ni ? ( Aku ni tak berapa nak update pasal fashion sangat ) jakun dowh . =.=
 
 

Dah laa. Sekarang aku nak cari tutorial kat Youtube tutorial pakai jam tangan ular ni yer ! Okeh bai.
 


Ade tak siapa pakai jam tangan ular macam ni ? Share please =p

2 comments:

Thanks for commenting ! =D