Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Tuesday, December 27, 2011

Malang berganda-ganda

Salam bloggers.

Apa laa malang sangat nasib badan ni hariii. Aduhui. Ni namanya dugaan kan. Tadi pergi office kolej, minta resit pembayaran yuran hari tu ( 2 minggu lepas ) , tapi jawapan hampa yang aku terima " minggu depan " tiap sem macam ni. Pastu tu tiap sem kena ulang benda yang sama nak buat apa dengan resit tu. Tiap sem juga kena soal macam-macam. STOP IT !! Bosan aku ulang benda sama. Minta-minta inilah sem aku yang terakhir.
 

Dan malang tu bertambah pula. Dah lah bas takde. Habis kelas jam 4 petang, balik jam 6 petang. Macam haram lagiiiii. Lepas tu balik hostel je, tengah buat fogging pula. Habis laa busuk baju yang dibasuh semalam. Tambah lagi malang (yer, malang berganda-ganda hari ni ) , bekalan air satu kuantan TAKDE yer, diulangi TAKDE. Kemungkinan untuk 2 hari ( Wei tiap sem ade je kuantan ni, BURUK lah !! )
 

Untuk menggandakan ke-malang-an yang menimpa diri ini, aku sentap tadi. Yer sentap . Aku sentap ni weh. Serius sentap. Kenapa ? Biarlah ..
 
 

Ahh ! Dugaan ni . Kan ? Tuhan, kuatkan lah hati aku ni. ( Doa je tak guna juga. Kena amal ibadat ) Sekian.

0 says:

Post a Comment

Thanks for commenting ! =D