Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Thursday, December 29, 2011

Serabai laaa.

Salam bloggers.

Alahaii. Sayangnya termiss update pos untuk 28hb ! Sekarang baru mau update. Ni gara-gara baru bangun tidur. Rasa macam penat gila ( padahal baru bermulanya minggu ke-2 kuliah ) .

By the way, kawan-kawan bilik cakap tadi ada orang cari aku jual nak beli top up. Wei.Wei. Aku pun pelik. Macam laju je news kena spread aku ada top up. Aku sebenarnya tak jual top up, aku top up akaun untuk senang aku nak daftar downline - yang berminat nak join bisnes aku tu .

Tapi dah orang nak top up. Jual je la. Hehe.

Oh ya. Tadi ada taklimat graduasi. Ye laa. Insyallah sem ni merupakan sem last aku. Ya, sem last maka aku kena buat yang terbaik. Harus buat yang terbaik. Wajib buat yang terbaik ! Taklimat yang hampir 1 jam lebih tu terangkan secara details cara-cara nak isi borang graduasi tu. 

Isi borang takde hal. Yang ada halnya, salinan dokumen-dokumen tu. Alahai. Kenapa laa cepat sangat diorang minta benda ni semua. Takkan takleh submit kot lepas CNY. Sebab masa tu mesti semua balik kan. Cuti seminggu. Mesti boleh submit dengan lengkap sebab salinan-salinan tu perlu disahkan. Nasib baik aku tak bawa dokumen-dokumen tu semua. Kalau bawa, bahaya lak nak post original dokumen kat mak aku. Haih. Betul-betul malapetaka.

97 kredit subjek =.=


biodata? aku nak letak apa kat koku haaa


mak aihh banyaknye kerja kena buat before konvo ! =.=


Lagi sadis, kena bayar rm260 lagi. Tu dengarnya tak masuk dengan jubah konvo. Cis ! Nak habis sem sanalah banyak guna duitt. Dahlah kena bayar awal. 18HB. Cis laa. Betul-betul laa kali ni buat serabut =.= ( Baru bayar duit pendaftaran, duit lagi ) =.=

Kesian kat mak dengan dadi aku yang kena ke sana dan sini untuk sahkan semua tu. Aduyai.

Aihh dahlah. Aku nak baca buku jap. Takut esok ada pop kuiz. Bunyi macam best, tapi percayalah tak best. Kalau tak dapat jawab nanti lec aku potong markah masa test. HAHA. =.= Oke mak. Besok I call minta tolong yer.

=.=

0 says:

Post a Comment

Thanks for commenting ! =D