Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Sunday, January 22, 2012

PSP Portable 3000

Salam bloggers.

Bila tengok previous post, dah tertangguh sehari nak mengupdatekan entry bagi blog ni. Sebelum terleka menonton IP man 2 sebentar lagi, adalah lebih baik jika aku update entry dulu.

Entry ringkas je. Saja nak bagitau aku dah rembat PSP Portable 3000. Hehehe.

Malas lah nak amik pic lawa-lawa

Keputusan nak beli PSP ni sebabnya.. aku dah last sem. So duit yang aku dapat dari biasiswa..aku spent tuk beli barang yang aku nak. Ye laa. Masa jadi studentlah kita berduit kan ? Bila dah tak jadi student, memang takde duitlah jawabnya. Kalau ada pun, kena jimat. HAHA.

Aku beli terus, tak cakap pun dengan dadi aku. Tadi baru dia nampak and tanya. Lantak dialah. Bukan guna duit dia pun. Aku beli dengan harga rm700. Mahal kot. Kat sabah, biasalah. Sebab pakai warranty kedai selama 6 bulan maka aku pun amik keputusan tuk beli kat sini je. Tak ke haru nanti tetiba rosak.. aku dah kat sabah.. tapi kena hantar repair kat kedai kuantan. HAHAHA.

Aku still baru lagi guna benda ni. Still banyak benda lagi tak complete. USB takdaa. Nak transfer themes ke games ke tak dapat. Nantilah. Nasiblah kedai bagi free games. Boleh main tuk seminggu ni. =)
 
HAHA. Tu je lah aku nak taip ye. Oke bai. ( ESOK GONG XI FATT CHOI, happy holiday ! ) 
 
 

P/s : Mak, tq sebab tidak pernah persoalkan atau bebel apa yang liling mau atau beli. =) You are the greatest mom ever ! =)
 

Err. Bila lah yer aku nak isi borang upu ni. PIN dah beli ni =.=

0 says:

Post a Comment

Thanks for commenting ! =D