Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Wednesday, May 15, 2013

Done Downloading Running Man Ep 145.


Hari ini tiada keluar ke mana-mana. Sebab semalam tidur jam 5 pagi. Download punya pasal. ;)


Tengoklah. Download apa, sampai tidak tidur satu malam hehe ;)


Autocad 2014


Running Man ep 145


PC Game !

*Image source : google image*
 
Yes, these things made me tidak tidur for the whole night =,=

 
And yeah, I did watched this : 
 

Conan : Phantom Of Baker Street


Herm, malam ni mahu tengok apa ya, ;)

13 comments:

  1. episode 145 best..baru tengok mlm tadi...

    ReplyDelete
  2. aku tak tengok lagi. download dah tapi tak sempat nak tgk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. meh sesama tgk doh. aku pun tak tengok lagi hehe.

      Delete
  3. Replies
    1. Bleh la ni pinjam DVD game XD

      Delete
    2. haha, boleh teda hal bro. banyak ni =)

      Delete
  4. Macam adik kita. Hah tak sah tak tidor pukul 2 3 4 pagi. Citer punye pasal kan. Haishhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi, kalau takde kerja memanglah tak tidor hehe.

      Delete
  5. wah. best ke cite ni ramai kot minat. mostly kpopers lah. hehe

    ReplyDelete
  6. kat mane nak download runningman 145

    ReplyDelete

Thanks for commenting ! =D