Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Wednesday, July 30, 2014

Operation kali kedua.


Raya ke-tiga. Tiada feeling beraya sudah.


Hari ni kena buat review di hospital sana.Janji pukul 8 am tapi aku sampai hospital around 10 am wakaka, memang dasar tidak menepati janji T_T

Pergi hospital dengan hati yang berat. Ni bukan kali pertama, kali kedua. Tapi masih rasa nervous. Fuh !


fuh ! register diri dulu !

Sampai sana, tengok ramai orang. Tapi syukur, tunggu giliran tidak lama. 

gigih tunggu kena panggil

Doctor review sekejap saja. Tapi masa tu, kena ambil darah sebab dia kata bahagian darah punya jabatan kah tu, cuti. Kan masih mood raya. So dia akan ambil darah. Eh bukan dia, I think the lady is practical punya doctor. Ataupun baru.Sebab doc aku ni sibuk bagi tunjuk ajar. Aku gerun juga laa #hatiadasikitgentar . Balik balik belek lengan aku, then pi ikat tangan pakai sarung tangan getah tu. kan mahu cari urat untuk cucuk jarum tu.

Aku : Doc, banyak kah darah mahu ambil ?
Doc lady : Ah, tidaklah. cuma 11ml.
Aku : *dalam hati mak aih banyak tu wei !

Nampak doc tu tidak confident. Aku pun gerun la wei mana tahu dia buat sakit haha. Lepas tu dia cucuk jarum. Tidak sakit. Masalahnya tangan dia menggigil pula T_T

Doc :  sakit kah ?
Aku : Eh doc, tidaklah. Tapi kenapa tangan menggigil ?
Doc : HAHA, takut ko rasa sakit bah.
** Nurse-nurse pun ikut ketawa sambil cakap kalau aku di tempat ko,nangis suda T_T*
 
okey. nasib tidak sakit.

Habis ambil darah, tunggu giliran lagi. Mahu buat x-ray pula. Lepas x-ray, doc explain lagi mana yang mahu remove.

bahaha

 As you can see from the cropped picture macam di atas, itulah impacted teeth yang mahu dikeluarkan. 4 dalam gusi and 1 gigi yang sedia ada. Bahaha. 

Previous operation about 7 months ago if  I'm not mistaken, remove 12 impacted teeth, gigi sedia ada dan dalam gusi. Well syukur not bad lah operation tu, sakit pun kurang dan cepat sembuh.

Tadi doc ada mention risiko which I think well not too bad lah kan. Apapun wish me all the best saja. I am also praying for myself haha. :)

P /s : last time operation not bad. Hoping the same for the second one :) . Tomorrow masuk wad sudah bahaha.

0 says:

Post a Comment

Thanks for commenting ! =D