Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Saturday, August 2, 2014

Rentetan operation, 1 hb aug 2014


Assalamualaikum..salam raya ke- 6. haha.


Alhamdullilah. Operation kemarin berjalan lancar. Hari ni baru kena discharge dari wad. Masuk wad on 31hb.


31 hb 2014

Urus dulu check in wad sendiri sendiri. Haha.. ramainya orang masa ni. Bikin hairan juga..time raya baini..baru raya keempat..










Setel seja check in sana unit hasil, terus kena hantar pergi wad..


bilik yang sama macam last time operation, and katil yang sama.Room 5, katil no 25.









tukar baju..
Lapar wei.. before mama sama dadi hantar nasi goreng..pihak hospital duluan hantar makanan..sebab lapar hentam ja makan..masa ni kebulur gila..

agaga..mimang sa makan before 7 pm..

Lepas tu mami sama dadi datang bawa makanan.. makan lagi..lepas tu husni datang bawa makanan hahaha..sayang juga dia sama aku..walaupun dia cakap budu demand punya pesakit sebab aku minta secret recipe sama starbucks hahahaha !

thanks..
lepas tu kena jarum.. T_T Puasa start around 12am haha..



 1 hb 2014

Hari operation..masa ni dikhabarkan aku orang kedua dalam senarai.. around 10am macam tu sudah gerak ke wad bedah..

tunggu kena hantar p wad bedah

Sampai dewan tu..lama la tunggu..operation yang first belum siap..aku sempat tidur lagi kot dalam tu.. apa daa...lama tunggu giliran.. sampai turn aku before kena bius sempat lagi laa look around. damn scary haha bukan macam first operation aieee.

Bangun bangun ja..masuk wad da balik..around 6pm aku sedar sepenuhnya..memang pening gila kesan bius..total lost hahaha..

tiap jam check..annoying..

2hb 2014

Oh ya, masa aku dalam dewan bedah tu syaz and jeyz ada datang lawat tapi memandangkan aku masih dalam dewan bedah.. diorang sempat tinggalkan soup dan kad ja haha..




Thanks ! :)

Lepas doc review check itu ini, discharge juga akhirnya dari wad. Happy sebab sakit baitu cucuk cucuk jarum masuk air tu T_T ! tidak sanggup eh !

santai eh tunggu surat discharge ahaks

Lepas bayar yuran sana unit hasil, ambil ubat di farmasi..balik ! Yeahh home sweet home hikhik. Doctor bagi mc 1 minggu ekekeke ! Heaven gilaa :)



P/s : doa diri sendiri supaya cepat sembuh

0 says:

Post a Comment

Thanks for commenting ! =D