Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Wednesday, June 8, 2011

Eh ! Dah 112 Followers !

Tension.Tadi aku ade 2 paper.Tapi aku tak yakin.Ragu-ragu beb.Sumpah tension ! mampus aa kalau repeat.Haih ~ *Tapi biarlah,benda dah lepas.Jangan dikenang, kan ? * 

Oke.Tadi aku check-check.Belog kosong yang takde apa-apa ni dah cecah 112 Followers ! Weh ! Korang follow nape ekk ? Ape ade kat blog neh ? Haha.Aku jarang follow orang dowh.Aku biasa buat blogwalking je.Itupun jarang bila aku tak kat rumah yang pakai line streamxy tu.Sebab aku pakai BB, lagi-lagi skrg line DG kat kuantan ni tak oke lagi.Aku pun pinjam BB member, BB celcom. (Weh ! Sumpah lembab gile  macam siput T_T ) . Nak kata belog aku ni bagi informasi, TAK.Bagi software ? TAK. Tutorial ? TAK.Belog aku neh sumpah personal.Aku just merepek kat belog ni, cerita pasal life aku yang kosong macam belog ni . Jadi kenapa korang follow ? Kenapa ?? *Oke.Jangan Unfollow pula ! No ! No!*

Err.Aku try nak mengubah layout belog, tapi rasa sayang je kan.Dah laa ni main coding kan.Hehe.Tema dia sumpah sesuai dengan nama belog aku.Rasa nak tambah widgets tapi tengok macam semak pula.Huahua.Memang.Memang aku suka SIMPLE.Simple macam belog yang kosong ni.Empty and nothing *sigh* Err.Takpe.Takpe.Nanti aku balik sabah aku ubah semua dan merajinkan diri mengupdate belog kosong ni yer ? Hehe.

Ok.Chaos !

P/S : Siapa boleh bagitau kenapa follow belog ni ? Kosong ape.Huuu

1 comment:

Thanks for commenting ! =D