Followers

ADS


FOR HEALTHY LIFE - AND PLUS, MAKING MONEY !



BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE !



SBOBET ONLINE
12bet Indonesia

Stalker.

Friday, June 3, 2011

Setengah mati !

Ok.Topik malam ini :  SETENGAH MATI

Tension bhai.Gap yang lama ni , dekat 2 minggu tak membantu pun aku nak study.Tension adalah, nak study.Ni UTM punya pasal.Apa hal letak 2 paper dalam 1 hari  tu? Gila laa student macam tu ! haish. gila.gila.gila.Dah laa subjek membunuh. T_T doakan aku,guys.Aku memang study gegila.Buka study smart ni,study hard dah !

Lagi satu perkara, bila DG Broadband punya connection kat kuantan ni nak oke ? Alahai, aku pinjam BB member ni.Segam laa gile ! Nak bagi balik aku takut aku mati keboringan kat bilik.Dah laa sorang-sorang kan.Pastu kena study pula.Tiada hiburan laah beb kalau tak online ! Haishhh.Neh nak dekat 2 minggu dah ni takde line ! Cepat  laaa fixx gileee !!! 

Oke.Sekian Luahan hati saya di malam jumaat ini, seorang-sorang dalam bilik.Doakan saya juga tak dikacau teruk oleh benda tu.Sekian ~

0 says:

Post a Comment

Thanks for commenting ! =D